25 Temmuz 2009 Cumartesi

Am I Kusursuz ??????

o kadar mükemmel bir güzelliğe sahibim ki blog yazarken bile aynaya bakmaktan kendimi alamıyorum. inanılmaz derecede kıskanılan uzun, siyah, canlı saçlara sahibim. onları savururken etrafımdaki kıskançlıktan çatlayan gözleri görünce içimde tarif edemeyeceğim kıpırtılar oluşuyor. kendimle gurur duyuyorum. Bir kızda yüz güzelliği çok önemlidir. Ve bu bende tabiki mevcut. Etkileyici bakışlarımdan söz etmiyorum bile. Tüm bunların yanında müthişte bi fiziğe sahibim. Bikinimi giyip kumsalda boy gösterirken bana çevrilen bakışların şaşkınlığı tüylerimi diken diken ediyor. Kızların hiç sevmediği, erkeklerinse gözlerini alamadığı bir kızım. Tüm güzelliğimi bir yana bırakırsak çokta akıllı ve zekiyim. Kitap kültürümü yadsımak acımasızlık olur. Ayrıca her türlü müziği bilirim. Bilgisayar kurduyum. Bilgisayar konusunda halledemeyeceğim şey yoktur. Kendi formatımı kendim atar, programlarımı kendim yüklerim. İngilizcem de hazırlık okumamla birlikte müthiş bir dereceye geldi. Artık filmleri dublajsız ve altyazısız izleyebiliyorum. Kendi yazdığım şiirlerim, denemelerim, senaryolarım var. Aynı zamanda titizimdir de. Hergün evi baştan sona temizlerim. Ve her yer pırıl pırıl olmadan rahat edemem. Buna kişisel temizlik de dahil. Bakımıma çok önem veririm. Ayda bir kere yüz, saç, tırnak bakımı yaptırırım. Makyajsız dışarı çıkmam ama beni makyajsız görenler böyle de çok güzelsin der.asla yapmacık değilimdir. Türkçeyi çok güzel kullanırım. daha anlatmakla bitiremeyeceğim bir sürü mükemmel özelliğim var ama takdir edersiniz ki onları bu bloga sığdırmak imkansız. Şimdilik bu kadarından bahsettim.
Gelelim terkedilme sebeplerime. Maalesef tüm bu "kusursuz"luğuma rağmen düzgün bir aşk hayatım yok. Çünkü onlara o kadar ağır geliyorum ki pes edip kaçıyorlar. "Yahu" diyorlar "bir tane bile kusurunu bulamadım. kavga sebebi bile bulamıyorum. senin bu kadar mükemmel olmana katlanamıyorum . gidip kendimi içkiye vereceğim" . İşte böylece terkediyorlar. Sanırım benim kadar mükemmelini hiçbir zaman bulamayacağım.
Ve evet sanırım biraz şizofrenim. Ama takdir edersiniz ki mükemmel olunca çok fazla arkadaşınız olamıyor. Komplekse girdikleri için yanımda pek dolaşmıyorlar. Eh doğal olarak tek başınalık psikolojik sorunlar çıkartıyor.
Hey durun bir dakika ?
Tüm bunları uydurduğumu nasıl söylersiniz. ?
Tabiiki ben bu bahsettiğim kişiyim. Ve evet kusursuzum.
Eğer kusursuz olmak suçsa tamam.
Suçumu kabul ediyorum.
Ben kusursuzum.
Kusursuz damla.
Ama şimdi söyleyin bana
"Bu da mı gol değil ???????????"

Hiç yorum yok: