18 Temmuz 2009 Cumartesi

mal insanlar topluluğu

şu hayatta bir tane normal insana rastlayamayacakmıyım ben ?
yine akraba denilen insanlar sinirlerimi evereste çıkardı. Kuzenimin müstakbel kocasının ailesi ve büyük dayımlarla pikniğe gidilcekmiş. Anneme ben gelmem deyince yine yedim bi ton lafı. Hayır yani zaten kız beni çağırmadı ki ben niye gidiyorum kardeşim diyince de "sen biyere çıkmıyosun diye çağırmıyorlardır" demez mi. Kardeşim çıkmıyorsam çıkmıyorum nezaketen sorulur dimi. Çağrılmadığım yere neden gideyim yaani. Bi de trip yapıp suratıma kapattı telefonu annem. Tam bir ömür törpüsü. Ya napıcam orda hepsi maskelerini takıp gelicek. sahte gülücükler, sahte sevgi gösterileri. Bi de hep yaşlı. Mal mal oturucakmıyım. Damat beyden de hiç hazetmiyorum. Soğuk nevale ! Takıldığım nokta hepsinin ağzında aynı şey. "damla hep evde oturuyor" . Yahu sanane kardeşim sa-na-ne? Başka bi gündem bulun kendinize artık. Hala beyinleri almıyor. 70 kere anlattım ama yokk nato kafa nato mermer. Mesela İstanbul'da oturuyor olsam yine çıkmasam dışarı tamam. O zaman ne denilse haklı. Gezilcek bi sürü yer var damla dışarı çıkmıyor aptal. Ama kardeşim yalova burası yaaahuuu. Kıytırıktan bi sahili var o da kıçım kadar. Kafanı nereye çevirsen çarşaflılar, hacılar. Şort giyip çıksan uyuz uyuz bakarlar. Doğru dürüst cafesi efendime söyliyim restaurantı yok. ne yapayım yaaaa? Güneş tepede zaten manyak mıyım. Şurda bi kaç ay sonra zaten okul başlıcak. Son evde oturmalarım. Onda da bi rahat bırakın kardeşiiim.

Bi diğer mal insan topluluğu da hayfanlar.
Rockn coke'a gitmişler güya ama internetten çıkmıyorlar. Bi tanesi iletisine yazmış "şuanda rakınkoktayım aylin aslım sahnede" yaa manyak mısın kardeşim aylin aslım sahnedeyse sen nette ne halt yiyosun. bırak teknolojiyi de festivalin tadını çıkar. ama yoook milletin gözüne sokacak ya.
öbürü feysbukuna "şuan rakınkoktayım ana sahne karşımda" ulan nasıl insansın sen. tadını çıkarsana niye millete nispet yapmaya çalışıyosun ne geçicek eline.
bi diğeri "kanaldyi açın ben varım" yazmış. bunların hepsi rakınkokta ama feysbuktan da çıkmıyorlar.
nasıl iştir yarabbiiiiiii !

bir de bu grup cidden grup yani.
böyle eş değiştiriyorlar sürekli. sanki o grup haricinde başka insan yok. o ondan ayrılıyo öbürüyle çıkıyo, o öbürüne aşık oluyo öbürü başkasına. başka işiniz mi yok yaaa.
amaç hayko değil yaani. amaç abazalık.
haykoyu da kullanıyolar anacım.

allahın cezaları sinirlerimi hoplattılar bugün bugün.
ooh sövdüm sövdüm de rahatladım.

Hiç yorum yok: