10 Temmuz 2009 Cuma

İlgisizlik Hastalığı

sırtımda inanılmaz bir ağrı var bir kaç gündür.
sanki biri hançer saplamış da çıkaramamışım gibi.
nefes aldıkça hançeri çeviriyorlar sanki 90 derece.
mide ağrısıdır, sırtıma vuruyordur dedim mide hapı içtim,
tık yok.
üşütmüşümdür dedim bi kaç gün camı pencereyi açmadım
ı-ıh fayda etmedi.
kas gevşetici alsam geçer dedim.
o da olmadı.
artık kanatlarım çıkıyor heralde onun sancısı diye espriye vuruyorum olayı.
kaç gündür çektiğim bu dayanılmaz acının üzerine sinüzit + öksürük eklendi bu sabah.
öksürdüğümde boğazımın yırtıldığına mı yanayım,
beynimin hoplayıp yerine tekrar oturmasına mı.
öksürünce sırtımın acısı da şiddetleniyor doğal olarak.
böyle bütün gün mal gibi acı çektim bugün.
ne yemek yemek, ne nete girmek, ne kitap okumak istedi canım.
müziği bile kafam kaldırmıyor.
acayip de ilgiye ihtiyacım var ama gösterenim yok.
insan yalnızken hasta olunca bi de üzüntü ekleniyor üzerine.
otur ağla yani.
annem pazar günü akçay'a gitme planları yapıyor.
ama bu sırt ağrısı geçmezse o yolu nasıl çekerim bilmiyorum.
akçaydan naaşımı alırsınız artık.
amelie müzikleri bile mutlu olmama yetmiyor :(

Hiç yorum yok: